Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
22/02
Arquitectes en construcció. Recull de PFC 2013-2024
Més informació
Organitza
Centre Obert d’Arquitectura
COAC
Lloc
Pl. Catedral, 8
Girona
Horari
Feiners, de 9 a 16.30 h
Preu
Gratuït

Nota important: del 24 de desembre de 2025 al 7 de gener de 2026, l’exposició romandrà tancada.
La mostra reuneix 31 projectes finals de carrera (treballs finals de màster) fets per arquitectes de la Demarcació de Girona. El conjunt inclou material gràfic i textos que posen de manifest el procés d’aprenentatge, la creativitat i la manera com cada autor afronta els reptes actuals de la disciplina.
Les propostes presentades aborden qüestions molt diverses, com la relació amb l’entorn, la sostenibilitat, la innovació en els sistemes constructius, la memòria del patrimoni o les transformacions socials. Aquesta diversitat evidencia la capacitat de la formació per generar mirades plurals i respostes creatives a les necessitats contemporànies.
Aquesta mostra dona continuïtat als reculls de PFC’s de la Demarcació de Girona del COAC iniciats l’any 1987. La convocatòria ha estat oberta a totes les persones col·legiades de la Demarcació de Girona que hagin lliurat el PFC o TFM entre els anys 2013 i 2024, ambdós inclosos.
L’exposició es complementa amb un catàleg dels treballs acadèmics presentats.


