Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
30/01
MIRADES. AIRE: PRESQUE VU
Més informació
Organitza
Centre Obert d’Arquitectura
COAC
Lloc
Vestíbul de la Demarcació de Lleida
Carrer Canyeret, 2
Lleida
Horari
Dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 9h a 15h
Dijous de 9h a 17h.
Preu
Gratuït

Tercera exposició del Cicle MIRADES, centrada en l’element AIRE i amb fotografies de Núria Roselló, que porta per títol “Presque Vu”.
Sensació d’estar a punt de veure, comprendre o recordar alguna cosa essencial, que s’esvaeix just abans de fer-se visible.
Estat límit entre la percepció i la intuïció.
Què és l’aire? Com és fotografia l’aire?
Fotografiar l’aire és com fotografiar un record, un intent impossible de capturar l’intangible.
Potser la fotografia és, precisament, això: el desig etern de fer visible l’invisible.
Núria Roselló
El treball de Roselló neix de l’atenció al que s’escapa, situant l’error com a espai de descobriment: un territori on el control es desfà i la possibilitat emergeix.
Treballa amb la fotografia des d’una mirada física i material, on la química, els suports i el temps intervenen en la creació d’imatges irrepetibles.
La seva pràctica juga amb el límit, deixant que el caos formi part del procés i que el procés, al seu torn, esdevingui llenguatge.



